Šperos.lt > Astronomija > Astronomijos namų darbai
Astronomijos namų darbai

(14 darbai)

AsteroidaiAsteroidų atradimas. Erotas. Ikaras. Chironas. Asteroidų forma, šviesumas. Asteroidų sudėtis ir kilmė. Skaityti daugiau
Didžiausių pasaulio observatorijų apžvalgaĮvadas. Trumpai apie teleskopus. Mauna Kea observatorija. ESO (Pietų Europos observatorijų organizacija). La Siljos observatorija. Paranal observatorija. Llano de Chajnantor observatorija. Kit Pyko nacionalinė observatorija. Saiding Springso observatorija. Rusijos Specialiosios astrofizikos observatorija. Radijo observatorijos ir orbitinės observatorijos. Molėtų observatorija. Išvados. Iliustracijos (11 psl.). Skaityti daugiau
Dirbtinių Žemės palydovų ir tarpplanetinių erdvėlaivių judėjimasDarbo eiga. Kosminių aparatų manevrai. Tarpplanetinis skrydis. Geostacionari orbita. Keplerio dėsniai. Tipinė raketos skrydžio trajektorijos schema. Informacijos sistemos Internete. Išvada. Skaityti daugiau
Fantastinės ir mokslinės hipotezės apie gyvybės Žemėje kilmęĮvadas. Gyvybė iš pirmykščio sultinio? Gyvybė atsirado vandenyje? Gimusi dulkėse? Žemiškos sąlygos. Protingos būtybės. Esame ateivių palikuonis? Žemė – sielų tobulėjimo mokykla? Išvados. Skaityti daugiau
Galilėjas GalilėjusGalilėjaus darbai. Didžiausi Galilėjaus atradimai. Išvados. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Skaityti daugiau
Marsas ir gyvybės egzistavimo galimybėsĮvadas. Marso planeta. Marso ir Žemės panašumai. Marso paviršius. Marso tyrinėjimai. Gyvybė Marse? Išvados. Skaityti daugiau
Mėnulis (4)Pagrindinė informacija apie mėnulį, mėnulio fazės, užtemimai, paviršius. Skaityti daugiau
Palydovai ir palydovinis ryšysPalydovo samprata. Gamtiniai palydovai. Dirbtiniai palydovai. Specialūs palydovai. Palydovinio ryšio samprata. Priėmimas ir perdavimas. Skaityti daugiau
Saulės kalendoriusKalendoriaus sudarymas ir istorija. "Šiuolaikiškai ir paprastai". Popierinio kalendoriaus atsiradimo istorija. Skaityti daugiau
Saulės sistema (13)Įvadas. Tikslas ir uždaviniai. Darbo eiga. Apklausos. Išvados. Kryžiažodis. Skaityti daugiau
Saulės sistema (22)PowerPoint pristatymas. Saulės sistema sudarančios planetos. Saulė. Planetų judėjimas. Saulės sistemos susidarymas. Saulės sistemos ribos. Merkurijus. Venera. Žemė. Marsas. Jupiteris. Saturnas. Uranas. Neptūnas. Plutonas. Skaityti daugiau
Saulės sistema (6)Saulės sistema. Saulė. Saulės užtemimas. Saulės sistemos planetos. Merkurijus. Venera. Žemė. Mėnulis. Marsas. Asteroidų žiedas. Jupiteris. Saturnas. Uranas. Neptūnas. Plutonas. Saulės sistemos kūnai. Skaityti daugiau
Saulės sistemos planetos (2)Saulės sistemos planetų lentelė: Žemės grupės planetos, Didžiosios planetos. Pagrindiniai duomenys: tankis, paviršius, vidus, atmosfera, palydovai, sukimasis. Skaityti daugiau
ŽemėDarbas apie mūsų planetą. Atradimų istorija. Geografinės ypatybės, "Binarinė sistema". Skaityti daugiau