Šperos.lt > Astronomija
Astronomija

(299 darbai)

Mėnulio ir Saulės užtemimai10 klausimų testas apie Saulės ir Mėnulio užtemimus. Teisingi atsakymai. Skaityti daugiau
Astronomija20 klausimų astronomijos testas su teisingais atsakymais. Mokslas apie dangaus kūnus vadinamas... Kokia yra mūsų planetų sistema? Kurios planetos nėra mūsų Saulės sistemoje? Kas 1515. metais įrodė, kad žemė yra tik planeta skriejanti aplink Saulę? Atstumas nuo Žemės iki Saulės yra vadinamas astronominiu vienetu. Kam jis lygus? Kuris iš šių simbolių yra astronominis Saulės simbolis? Kodėl Veneroje naktį ir dieną būna labai karšta? Išvardinkite Žemės rutulį sudarančius apvalkalus, dar kitaip vadinamus geosferomis. Kuris iš šių palydovų yra Veneros? Kuri planeta yra arčiausiai saulės? Surašykite planetų (Plutonas, Merkurijus, Neptūnas, Uranas, Saturnas, Venera, Marsas, Žemė) išsidėstymą eilės tvarka aplink Saulę. Kurio cheminio elemento yra daugiausia Žemės atmosferoje? Išvardinkite žemės grupės planetas. Kuri planeta yra didžiausia mūsų Saulės sistemoje? Prieš kiek metų mokslininkų teigimu susidarė žemė? Kas pirmasis pakilo į kosmosą? Per kiek laiko Saulės spindulys pasiekia Žemę? Paaiškinkite kodėl Veneroje nesikeičia metų laikai? Kur bus Saulė po 12 valandų patekėjusi tiksliai rytuose? Kuri galaktika matoma Lietuvoje? Skaityti daugiau
Saulės sistema (26)Testas. 15 klausimų su atsakymais. Skaityti daugiau
ŽemėDarbas apie mūsų planetą. Atradimų istorija. Geografinės ypatybės, "Binarinė sistema". Skaityti daugiau
Saulės kalendoriusKalendoriaus sudarymas ir istorija. "Šiuolaikiškai ir paprastai". Popierinio kalendoriaus atsiradimo istorija. Skaityti daugiau
Mėnulis (3)Knygos "NSO Kasdienybė" konspektas. Įdomiausi faktai, ateivių matymai bei kaip iš tikrųjų atsirado Mėnulis, kai kurių žmonių nuomonė. Skaityti daugiau
Mėnulis (4)Pagrindinė informacija apie mėnulį, mėnulio fazės, užtemimai, paviršius. Skaityti daugiau
AsteroidaiAsteroidų atradimas. Erotas. Ikaras. Chironas. Asteroidų forma, šviesumas. Asteroidų sudėtis ir kilmė. Skaityti daugiau
Galilėjas GalilėjusGalilėjaus darbai. Didžiausi Galilėjaus atradimai. Išvados. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Skaityti daugiau
Astronominių kūnų magnetiniai laukaiMagnetinės žvaigždės. Baltoji nykštukė. Neutroninės žvaigždės. Juodosios bedugnės. Gravitacinis kolapsas. Prožvaigždė. HR diagrama. Žemės magnetizmas. Skaityti daugiau
Astronomija (3)20 klausimų astronomijos testas su teisingais atsakymais. Saulės sistemos planetos yra... Mokslas apie dangaus kūnus. Kas pirmasis įrodė teiginį, kad planetos juda ne aplink Žemę, o aplink Saulę? O kieno tai astronominis simbolis? Marso palydovai. Gamtinis Žemės palydovas. Visas dangus padalytas į .... žvaigždynus. Pati didžiausia Saulės sistemos planeta. Didžiosios planetos. Saturno gamtinis palydovas. Septintoji Saulės sistemos planeta. Planeta, kurioje pučia patys stipriausi iš visų Saulės sistemos planetų vėjai. Neptūno palydovai. Devintoji, tolimiausioji ir mažiausioji Saulės sistemos planeta. Kur buvo rastas didžiausias meteoritas (1920 m.). Kaip vadinama Mėnulio fazė, kai Žemė atsiduria tarp Saulės ir Mėnulio, ir matoma visa apšviesta jo pusė. Kiek trunka kiekviena Mėnulio fazė. Kaip vadinamas meteoroidas, dėl trinties smarkiai įkaitęs ir sudegęs? Keisto pavidalo, su uodegomis, mažų asteroidų dydžio dangaus šviesuliai. Kaip vadinami akmeniniai meteoritai? Skaityti daugiau
Astronomija (5)Astronomijos kryžiažodis. 25 klausimai su atsakymais. Skaityti daugiau
Saulės sistema (25)Testas. 15 klausimų su pateiktais atsakymais. Skaityti daugiau
Žemė – Saulės sistemos planetaPožiūris į Žemę kaip į planetą. Saulės sistemos struktūra. Astronominiai atradimai. Žemės astronominės ypatybės. Mėnulis. Atmosfera, hidrosfera, mantija. Skaityti daugiau
Palydovai ir palydovinis ryšysPalydovo samprata. Gamtiniai palydovai. Dirbtiniai palydovai. Specialūs palydovai. Palydovinio ryšio samprata. Priėmimas ir perdavimas. Skaityti daugiau
UranasAtradimo istorija. Cheminė Urano sudėtis ir fizinės sąlygos. Urano žiedai. Urano palydovai. Uranas skaičiuose. Urano charakteristika. Uranas ir jo keistas posvyris. Skaityti daugiau
Žemė (3)Žemės amžius. Atradimų istorija. Žemės sandara. Geografinės ypatybės. "Binarinė sistema". Žemė kaip magnetas. Skaityti daugiau
Marsas (6)Marso atmosfera. Marso paviršius. Senos ir naujos teorijos. Skrydžiai į Marsą. Marso charakteristika. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Skaityti daugiau
Padrikojo spiečiaus NGC752 amžiaus nustatymasĮvadas. Tyrimas. Padrikojo spiečiaus NGC752 amžiaus nustatymas. WEBDA. Išvados. Skaityti daugiau
Marsas (8)Marsas. Klimatas. Marso atmosfera. Marso paviršius. Marso panorama. Senos ir naujos teorijos. Skrydžiai į Marsą. Gyvybės paieška. Marso palydovai. Marso charakteristika. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Skaityti daugiau
...