Išplėstinė paieška

Pradžia>Astronomija>Astronomijos pristatymai

Astronomijos pristatymai (165 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Saulės sistemos planetos

PowerPoint pristatymas. Saulės sistemos planetos. Pagrindiniai duomenys apie planetas.
    Astronomija, pristatymas(11 skaidrių)
    2005-04-18
  • Saulės užtemimai

PowerPoint pristatymas. Saulės užtemimai. Visiški saulės užtemimai. Žiedinis saulės užtemimas. Dalinis saulės užtemimas. Protuberantai. Saulės užtemimo schema.
    2006-05-17
  • Saulės užtemimas

PowerPoint pristatymas. Kas gi yra Saulės užtemimas? Visiškas saulės užtemimas. Dalinis saulės užtemimas. Žiedinis saulės užtemimas. Tai įdomu.
    Astronomija, pristatymas(12 skaidrių)
    2007-06-20
  • Svarbiausi astronominiai įvykiai 2006 metais

PowerPoint pristatymas. Naujos žvaigždžių planetos. Duomenys apie naujas planetas ir jų žvaigždes. Fermi paradoksas. Heilo–Bopo kometa.
    Astronomija, pristatymas(14 skaidrių)
    2007-03-20
  • Teleskopai (6)

PowerPoint pristatymas. Teleskopas. Teleskopų tipai. Optiniai teleskopai. Radijo teleskopai. Darbas iliustruotas nuotraukomis (16).
    Astronomija, pristatymas(29 skaidrės)
    2007-10-18
  • The Solar System

PowerPoint pristatymas. Solar system, The Sun, Mercury, Venus, Earth, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptune, Pluto, Comet, Meteoroids and Meteorites, Stars, Black holes, Galaxy, Moon.
    Astronomija, pristatymas(17 skaidrių)
    2005-11-13
  • Uranas (2)

Saulės sistemos planetos (Urano) pristatymas. PowerPoint pristatymas. Urano duomenys ir jų palyginimas su kitomis planetomis. Urano atradimas. Urano žiedai. Urano palydovai. Arielis. Miranda. Urano formavimasis. Urano spalva.
    Astronomija, pristatymas(12 skaidrių)
    2005-10-10
  • Uranas (3)

PowerPoint pristatymas. Urano atradimas. Nuotolis nuo Žemės, Saulės. Ašies posvyris. Urano žiedai. Atmosfera. Urano paviršius. Magnetinis laukas. Urano palydovai. Urano palydovų duomenys. Urano duomenys. Mažieji palydovai. Didieji palydovai.
    2006-05-17
  • Uranas (4)

PowerPoint pristatymas. Uranas. Urano atmosfera. Planetos sudėtis. Urano fizinės charakteristikos. Magnetinis laukas. Vėjo greitis. Urano žiedai. Palydovai. Orbitos charakteristikos. Ypatingos savybės.
    Astronomija, pristatymas(13 skaidrių)
    2007-05-23
  • Uranas (5)

PowerPoint pristatymas. Uranas. Uranas- Saulės sistemos planeta. Milžinė. Žiedai. Palydovai. Miranda. Matoma plika akimi. Iki Urano. Rieda orbita. Georgium Sidus. Saulės sistema. Didžiosios planetos. 7 planeta. Magnetosfera. Kiek svertume atsidūrę Urano atmosferoje? Santykiniai Saulės ir planetų dydžiai. Mitai.
    Astronomija, pristatymas(19 skaidrių)
    2007-06-29
  • Venera

PowerPoint pristatymas. Venera. Veneros geologinė sandara. Veneros atmosfera. Astronominių Veneros atradimų istorija.
    2006-04-27
  • Venera – meilės deivės planeta

PowerPoint pristatymas. Trumpai apie Venerą. Pagrindinės žinios apie Venerą. Stebėjimai iš Žemės. Kosminių zondų informacija. Kiti tyrimai. Veneros nuotraukos.
    2006-06-05
  • Venera (2)

PowerPoint pristatymas. Venera. Veneros vardas. Sandara. Veneros charakteristika. "Šiltnamio reiškinys". Veneros tranzitas per Saulės diską. Veneros paviršius. Atmosferos tyrinėjimai ir cheminė sudėtis. Įdomu.
    Astronomija, pristatymas(8 skaidrės)
    2006-05-01
  • Venera (3)

PowerPoint pristatymas. Venera. Sandara. Veneros charakteristika. "Šiltnamio reiškinys". Veneros tranzitas per Saulės diską. Veneros paviršius. Atmosferos tyrinėjimai ir cheminė sudėtis. Įdomu.
    Astronomija, pristatymas(8 skaidrės)
    2006-05-16
  • Venera (4)

PowerPoint pristatymas. Venera. Paviršius. Atmosfera. Veneros charakteristika. Orbitos charakteristikos. Fizinės charakteristikos. Atmosferos sudėtis.
    Astronomija, pristatymas(10 skaidrių)
    2006-06-01
  • Venera (5)

PowerPoint pristatymas. Trumpa charakteristika. Atmosferos sudėtis. Veneros ir Žemės palyginimas. Ankstyvieji tyrimai. Tyrimai dabar. Kosminiai aparatai. Darbas iliustruotas nuotraukomis.
    2007-05-08
  • Venera (6)

PowerPoint pristatymas. Venera. Pavadinimas. Stebėjimas. Temperatūra. Atmosfera. Orbita. Atstumas nuo saulės. Atstumas iki žemės. Greičiai ir periodai. Kiti planetos duomenys. Planetos sudėtis. Branduolys. Tyrimai. Nuotraukos.
    2007-05-15
  • Venera (7)

PowerPoint pristatymas. Veneros ir Žemės palyginimas. Apie Venerą. Paviršius. Atmosfera. Temperatūra. Magnetinis laukas. Orbita ir sukimasis. Veneros tyrimai. Zondai.
    Astronomija, pristatymas(13 skaidrių)
    2007-06-16
  • Venera (8)

PowerPoint pristatymas. Venera. Veneros vardas. Atmosferos sudėtis. Veneros charakteristika. Veneros orbita. Orbitos charakteristikos. Tyrinėjimai.
    2007-06-28
  • Venera (9)

PowerPoint pristatymas. Veneros sandara. Atmosferos charakteristikos. Veneros debesų struktūra. Orbita ir sukimasis. Magnetinis laukas. Veneros tyrimai. Moksliniai tyrimai iš Žemės. Moksliniai tyrimai iš Žemės. Veneros tyrimai kosminiais aparatais. Įskriejimai į atmosferą. Lietuviški pavadinimai Veneroje. Išvados.
    Astronomija, pristatymas(19 skaidrių)